úterý 21. března 2017

Kolekce Pózujte stylově


5 komentářů:

  1. Upřímně, jsem zklamaná, a to jakože hodně :( Čekala jsem po těch nic moc dlouhých akcích nějakou bombu, třeba Teleport, nebo kostky, zkrátka něco nového, na čem naši tvůrčí celou tu dobu pracovali, ale samozřejmě opajcovat starou kolekci je mnohem jednodušší! Navíc většina za dia, tragické ceny, takže pro mě opět nic, mimo jiné mám už skoro všechno vykoupené ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napodobne, rok stara predrazena kolekce, kterou ma vetsina lidi vykoupenou. Doufam ze zejtra odstartujou neco dobryho, to opakovani starych kolekci me zacina pomalu, ale jiste dost rozcilovat...

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem taky docela zklamaná čekala jsem něco lepšího např. trička, šaty, kalhoty za tu dobu co jsem čekala jsem čekala něco lepšího doufám že příští kolekce bude lepší

    OdpovědětVymazat