čtvrtek 2. března 2017

Fashion Week - Paříž











11 komentářů:

  1. Tak do toho tentokrát jdu! Účes je taková naprostá bomba, že překousnu i růžové šaty - růžovou fakt nemám v lásce.
    A pokud se mi cestou podaří nasbírat černý model, nepohrdnu ;) (ostatní barvy mít nemusím)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, Paříž se dle očekávání povedla asi nejvíc. Možná jsem si od toho slibovala ještě trochu víc, ale mohlo být i hůř ;).

      Vymazat
    2. Když jsem viděla NY, Londýn a Miláno, neočekávala jsem od Paříže vůbec nic :D Ale asi jenom nerozumím módě, když mě předchozí FW nenadchly :D
      Ale opravdu musím tu Paříž pochválit hodně. Čím víc na to koukám, tím víc to chci :D
      Tak moc díky, Bell ;) Jsi skvělá.

      Vymazat
  2. Ale kdyby si na těch šatech a kabelce odpustili ty hvězdy, bylo by to mnohem lepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak by to byly jen obyčejné černé šaty :D, tady očividně platí, čím větší cirkus, tím vyšší móda :D :D :D

      Vymazat
    2. Obyčejných šatů není nikdy dost, nejlíp se to kombinuje :D Ty hvězdy ze všeho lezou:D

      Vymazat
  3. Tak za me je to nejlepsi z FW, ale i tak bych si odpustila ty nabirany rukavky a ruzovy saticky :D budu doufat v tu cernou sukni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s nejlepším FW, ale se sukní tě zklamu, jsou to šaty, takže k tomu vyfasuješ i tu hvězdnou oblohu :D

      Vymazat
    2. Obloha mi az tak nevadi, akorat nechci tu bundicku :D

      Vymazat
  4. Ještě že už to dneska končí, tyhle FW jsou fakt děsný. Možná módní a stylový, ale naprosto nepoužitelný - občas se něco najde, ale zdůraznila bych OBČAS. :)

    OdpovědětVymazat