středa 2. listopadu 2016

Andělé vs Démoni



Připravuje se...

A máme tu další "Dárkobraní", tentokrát inspirované americkým fantasy seriálem Lucifer. Jako obvykle jsou 3 velikosti dárků, já osobně mám nejlepší zkušenosti s taktikou - ve slevě nakoupit co nejvíc velkých (je tam větší šance na lepší věci - účesy, auto...) a po zdražení už jedu jen v malých a středních. Tak šup šup do módní arény a mlaťte to tam hlava nehlava, ať těch dárků máte co nejvíc. Od 10.11. je můžeme začít otevírat a nikdo neodejde s prázdnou, proto mám tuhle akci tak ráda (papíry schovávejte, za chvíli jsou Vánoce a ještě se můžou hodit).


Co v dárcích najdeme? Podařilo se mi zkompletovat těchto 5 outfitů z výše zmíněného seriálu Lucifer...

Outfit č. 1 v seriálu oblékla Chloe Decker, detektivka losangeleské policie, která bude nucena spolupracovat s Luciferem (pán pekel, kterého už to tam dole nebavilo a tak se začal montovat do policejní práce u nás tady nahoře). Outfit se mi líbí moc, vše je použitelné i výborně kombinovatelné s jinými kousky v šatníku. A máme tu i první ze čtyř účesů, které na nás v akci čekají.


Tady už 5 barevných provedení outfitu, mě starou konzervu nejvíc oslovil červeno-černý základ, ale i když to nerada říkám (kritizuju mnohem raději), musím uznat, že v tomto případě nejsou k zahození ani ostatní barvy.



Outfit č. 2 patří Mazikeen alias Maze, bývalé démonce, která je Luciferovou služebnou a milenkou. Nic si nebudem nalhávat, do předlohy máme sakra daleko a tohle překreslení se moc nepovedlo. Nicméně vršek je v mnoha ohledech využitelný, boty jsou super, ty se mi líbí, originální náhrdelník, beru, kalhoty jsou tuctová záležitost, podobných už mám pěknou hromadu, no a břitvičky přihodím k ostatnímu arzenálu v kumbálku (však mi si s tím poradíme, holky, no ne?). Tady je použit druhý "nenadchne-neurazí" účes ze čtyř dostupných.


A tady už 5 barevných provedení tohoto outfitu a zase ty barevný kovy (to mi dělají naschvál). Za mě opět vede původní černá barva a tady už bych ty ostatní barvy asi snad i vynechala (to by nám toho v té akci ovšem moc nezbylo, ještěže do toho nemám co kecat :).



Outfit č. 3, se ukázalo je z úplně jiného soudku. Zatoulal se nám sem z málo známého seriálu Maximum Ride a patří Max - hybridní holčině, která má lehce splašenou DNA - má to křídla, ale nejspíš to žádný velký andílek nebude. Mně se to líbí moc, kalhoty, tričko i boty jsou přesně můj šálek kávy (evokuje to nostalgické vzpomínky na mé rockové postpubertální období, promiň mami, jsi fakt světice) a klidně si to obleču i dnes. Křídla taková hitparáda nejsou, ve skříni jich už pár mám, ale když bude nejhůř, vrazíme to do duchny (má být tuhá zima). Použit je tu třetí ze čtyř účesů.


Tento outfit má 6 barevných variant a ani jedna z nich není k zahození, ovšem já opět zůstávám věrná původní černé barvě. S peřím se tady nešetřilo a můžeme nadrat pro celou rodinu (možná dojde i na sousedy, aneb návrat ke kořenům).


Outfit č. 4 předloha Charlotte, aneb Luciferova matka. Tak tyhle šaty mají něco do sebe a i překreslení se mimořádně povedlo. Boty mi přijdou kýčovité, šperky tuctové, kovový pásek se mi líbí. 


K mání budou v těchto pěti krásných barvičkách, jedna hezčí než druhá a já pevně doufám, že na mě aspoň jedny z dárku vyskočí. 


Konečně Outfit č. 5 a opět malé odchýlení od Lucifera, tento outfit totiž patří démonce Abaddon ze seriálu Supernatural (extra mrcha). Tohle se mi prostě líbí komplet, tak jak to je, ještě nějakou pořádnou mašinu by to chtělo a kýbl zásypu na zapařenou pr... vlka. Použit je tu poslední, čtvrtý, účes.



Šest barevných provedení tohoto outfitu nám nejspíš vytvářel kreativec, který má očividně velký problém (barvoslepost? nebo nějaký vnitřní démon?). Ať jsem kombinovala, jak jsem kombinovala, vyšel mi z toho tenhle "multicolor" cirkus. 



Účesy... tak tohle jsou všechny 4 účesy této akce hezky pohromadě... za mě vede jednoznačně mikádo...



Auto s bonusem k popularitě...



Pozadí na profil...


Tapeta + Podlaha do apartmánu...



Další příživník a auto do apartmánu...






34 komentářů:

  1. Že by byly dárky? Doufám že jo. Hodně se těším na ten účes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se o dárcích hodně spekuluje, bylo by to super ;)

      Vymazat
    2. Viděla jsem na instagramu fotku že by měla být kolekce, zatím se mi vůbec nelíbí

      Vymazat
    3. Taky jsem to viděla a už jsem to i přidala, ale vůbec nevím co si o tom myslet. Taky bych to viděla nejspíš na podzimní kolekci!?

      Vymazat
  2. Fantasy seriál, zase fantasy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, fantasy asi není nikdy dost :D. Mně by to ani nevadilo, jen kdyby to taky konečně aspoň za něco stálo :D.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Obrázky jsou ze hry milá Dragoenel ;)

      Vymazat
    2. To som pochopila Lisbetka:D Ale darčeky sa dajú otvárať až 10.11 a keďže je 3.11 oblečenie ešte mať nemôžeš. Preto som sa ťa spýtala či by si mi neprezradila:D

      Vymazat
    3. Nevím, jak bych ti to vysvětlila :), obrázky jsou přímo ze hry samotné :).

      Vymazat
    4. No, zkoušela jsem to nějak sesmolit, ale to se fakt nedá vysvětlit. :D

      Vymazat
    5. haha no teda tie obrázky sú doslovne vyťahané z hry pomocou kódov aby sme sa chápali :D

      Vymazat
    6. Aha! Tak to ste šikovné:) Ja neviem ako sa to robí:)

      Vymazat
  4. Nr. 1
    Worn on season 1 episode 11 by Det. Chloe Decker

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for your tips, it's a big help for me ;) ♥

      Vymazat
  5. http://lp-girls-club.blog.cz/1611/novinka-lp-ma
    whether the club has permission to publish your work?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for your message, yes, this club has permission to publish my pictures. :)

      Vymazat
  6. Taky vlasy se mi líbí, hlavně ty rovný krátký - ostatní mi přijdou jako kdybych je už měla. :D Oblečení good, hrozně se mi líbí kalhoty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí ten krátký

      Vymazat
    2. Od dárků jsem po pravdě čekala trošku víc, ale buďme rády za ty dary ;). Mně se líbí ten outfit se sukní, šaty a samozřejmě kožárna, ta je super :)

      Vymazat
  7. A zase dárečky. Né,že by mi to vyloženě vadilo,ale za ty 2 měsíce jsem si moc našetřit nestihla ... celkem hezké účesy,3 ze 4 se mi líbí,já na ty krátké vlasy nikdy moc nebyla ;) autíčko chci,stejně tak i chlapíka,oblečení se mi líbí hlavně černá sukňová verze (první outfitek),ostatní barvy jsou taky fajn,ale já černou prostě miluju ♥ pozadí ani tapetu do apartmánu mít nemusím,ale nepohrdnu jí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že to na nás v poslední době hrnou pod tlakem :D, já už ani nešetřím, vzdala jsem to :D. Jinak akce se mi líbí, od dárků jsem si slibovala možná trošku víc, ale určitě ničím z věcí nepohrdnu ;). Údajně se chystá ještě nějaká podzimní kolekce, tak uvidíme :)

      Vymazat
  8. Outfit č. 3 je z filmu Maximum Ride, a ten posledný s tou anjelskou čepeľou (to strieborné dlhé) je zo seriálu Supernatural démonka Abaddon :)

    Lady Alissia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Aliss, za hledání předloh jsem moc vděčná, je to časově náročné a každá pomoc je vítaná ;)♥

      Vymazat
  9. http://gig-torrent.org/_ld/193/60588194.jpg predloha pre autfit č.3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Jane, jsem vděčná za každou pomocnou ruku při hledání předloh ;) ♥

      Vymazat
  10. Btw.
    Nr. 3 from "Maximum Ride".
    Nr. 5 from "Supernatural".
    Nr. 1 shoes are Ralph & Russo.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se to celkem líbí, jen škoda, že tam nedali ty Luciferovy andělská křídla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty bych taky brala, zahlídla jsem je při hledání předloh. Ještě nás čekají Vánoce a Mikuláš, co není, může být ;)

      Vymazat
  12. Super blog, vždycky chodím koukat, co nás čeká, v jakých barvách, a tak... akorát mě trochu mrzí ty samospouštějící videoklipy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Valis, jsem ráda, že se ti blog líbí ;). Co se videoklipů týče, nemůžu se zavděčit každému, je to nemožné a ani nemá cenu se o to pokoušet (aneb co člověk, to názor). Svůj blog tedy dělám podle svého vědomí, svědomí a vkusu, no a mně se to zkrátka líbí :). Pokud by to bylo moc neúnosné, stačí vypnout bedýnky nebo zvuk ;) Děkuji za pochopení ♥

      Vymazat