čtvrtek 17. listopadu 2016

Kouzelné země



Předlohou nové akce je film "Fantastická zvířata a kde je najít", natočený podle knihy spisovatelky J. K. Rowlingové (Harry Potter) a který od dnešního dne (17.11.) běží v kinech. Děj filmu se odehrává dlooouho před Harrym a Voldemortem, kteří v té době byli ještě na "houbách". Hlavním hrdinou je mladý kouzelník a magizoolog Mlok Scamander (lehce nesmělý sympaťák s Bradavickým vzděláním), který se se svým kufříkem plným roztodivných potvor a potvůrek vydá z rodné Anglie do Ameriky, konkrétně do New Yorku, kde mu cestu značně zkomplikuje záměna kufru s místním "mudlou" Jacobem a následný únik některých příšerek do světa lidí (v Americe to nejsou "mudlové, ale "nečarové")...


Typem akce vůbec nadšená nejsem, tohle cupitání po políčkách mi nikdy k srdci nepřirostlo a vždycky skončím v první místnosti, kde taky většinou vydržím až do konce (kostka se mnou má nejspíš nějaký osobní problém). S účesem se tudíž už předem loučím.


1. MÍSTNOST - tady na nás čeká outfit Seraphiny Picqueryové, prezidentky místního "Ministerstva čar a kouzel" (kdyby jste mě zabili, nevzpomenu si, jak se přesně jmenuje tahle americká verze), zkrátka takový Popletal v sukních. Záměr této americké "pobočky" je stejný, v první řadě neprofláknout před mudly/nečary existenci magického světa. Co se týká fantastických tvorů jsou výrazně méně tolerantní a v Americe je jejich chov a vlastnění striktně zakázáno! (z toho vyplývá, že to tu Mlok nebude mít vůbec lehké)...


2. MÍSTNOST - a outfit Porpentiny Goldsteinové, čarodějky degradované z místa ve vyšetřovacím útvaru ministerstva do pozice kancelářské krysy v oddělení hůlek. Svůj úděl těžce nese a tak se všemožně snaží získat své původní místo zpět a trošku neuváženě si k tomu vybere Mloka Scamandera s jeho kufrem (práskačka). Jak už to tak bývá, veškerá její snaha se obrátí proti ní, spolu s Mlokem je odsouzena k smrti, po útěku (tzv. za pět dvanáct) táhnou za jeden provaz a začnou k sobě pociťovat vzájemné sympatie...


3. MÍSTNOST - Queenie Goldstein je sestrou Porpentiny a umí číst myšlenky ostatních (s Angličany mívá trošku problém, prý snad kvůli přízvuku). Tahle naše kouzelnická "Barbie" se nám zakouká do mudly/nečara Jacoba (sympatie jsou víc než vzájemné), který se po tom, co naši hrdinové  uměle oddalují jeho vymazání paměti (jeden ze zákonů, známý už z Harryho), stane součástí všech magických dobrodružství a seznamuje se postupně se světem čar, kouzel a fantastických tvorů, o kterém do té doby neměl nejmenší tušení. Asi nemá cenu říkat, že to vede ke spoustě komických situací...


4. MÍSTNOST - a opět čarodějka Porpentina, tentokrát na nás čekají její "charlestonky", ve kterých si vyrazila do klubu, kde se naši hrdinové snaží vymáčknout ze skřetího informátora případný potenciální úkryt posledního? uprchlíka z kufru Mloka Scamandera (situaci jim totiž trošku komplikuje jeho neviditelnost). Skřet je ale úplatný hovado, stihne je naprášit ministerstvu, ti si pro ně do klubu přijdou a.... nechytnou je, nebojte ;). Tyhle šaty se mi líbí moc, pro éru 20. a 30. let minulého století mám zkrátka slabost. Použit je tu i účes, který získáte za získání všech věcí, ze všech místností...


5. MÍSTNOST - tak a jdeme na ty příšerky...

Polovid (Demiguise) - tahle potvůrka má zvláštní kožešinu, která ji dělá neviditelnou a jen málokdy se ukáže. Z kožešin Polovidů lze tkát neviditelné pláště a proto jsou velmi ceněny. Ten náš je blízkým přítelem Mloka, stane se chůvou dalšímu uprchlíkovi z kufru a umí vidět kousíček do budoucnosti...


Niffler - tomu našemu říkají Hrabal, je takový krtek s kačením čumákem, bezednou klokaní kapsou a velkými sklony ke kleptomanii (je zkrátka božíííí a scény s ním jsou bezkonkurenčně nejlepší :)) Nifflerové jsou doslova posedlí vším, co se leskne...


Thunderbird - tak kvůli tomuhle ohroženému krasavci přijel Mlok Scamander do Ameriky, aby ho vrátil do jeho přirozeného prostředí v Arizoně. Tito vzácní hromoví ptáci jsou blízcí příbuzní Fénixů a za letu mohou přivolat nebezpečné bouře...


Occamy - Tyhle potvůrky mají ptačí hlavu, tělo hada, křídla a jejich velikost je ovlivněna prostorem, tudíž se můžou vejít do krabičky od zápalek, nebo narůst do velikosti paneláku (bacha na to). Loveny jsou hlavně kvůli vejcím, jejichž skořápky jsou z pravého stříbra...


Bowtruckle - jménem Větvík je blízkým přítelem Mloka Scamandera a drží se ho jako klíště. Tito brčálově zelení drobečci jsou neškodní, ale jen do chvíle, než ohrozíte jejich mateřské stromy. K tomu dochází bohužel velmi často, neboť se z jejich dřeva vyrábí kouzelné hůlky. Taky dokážou odemykat zámky...

Tapeta + Podlaha do apartmánu..., tak takhle nejspíš vypadá vstupní hala na americkém ministerstvu čar a kouzel po náletu uklízeček...



6. MÍSTNOST - závěrečný outfit opět patří prezidentce amerického Ministerstva čar a kouzel, Seraphine Picqueryové (vypadá to, že na konci filmu ta ženská dostala rozum). Nechci to ale zakřiknout, jelikož nás podle všeho čakají další díly. J. K. Rowlingová je velice plodná a nevyzpytatelná spisovatelka a tudíž je 2. kniha se stejným názvem plánována na rok 2018 a 3. na rok 2020...



HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


26 komentářů:

  1. Nemám slov. Pane bože dííííky! Ty to vidíš!!! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Typ akce je totálně na prd (i ten blbej solitair by byl lepší) :(, věci se mi líbí až od 4. místnosti, kam nemám šanci se dohrabat :( Budu se chodit kochat k tobě ;):D

      Vymazat
    2. Jo to je pravda, kostka je blbá. :/ A já jsem hrozně nadšená z toho modrého kabátu!
      Isabellko, tebe bych do svého šatníku pustila vždycky. ♥ :)

      Vymazat
    3. Óóóó, tak toho si velice vážím a jsem opravdu poctěna :D ♥

      Vymazat
  2. Oblečení děs běs,zdá se mi,že jsem se vrátila zpátky v čase a nacházím se na samých počátcích hry ... zvířata až v 5.komnatě,děláte si ze mně legraci??! Pro lady,co nejsou ochotné poskytnout veškerý svůj plat hře absolutně neuskutečnitelné ... pro mě akce nanic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na tom stejně, věci bych brala až od 4. místnosti a tudíž je mizivá šance, že se k nim vůbec dostanu. Jinak mně se to líbí, ale bude to nejspíš z velké části ovlivněno čerstvým nadšením ze včerejšího kina :)

      Vymazat
  3. U mě boduje outfit č. 4 a č. 6, jenže tam se bohužel nedostanu :/ Jinak nádherná akce :)
    *Stále tajně doufám, že se naskytne nějaká akce Harry Potter, protože ve filmech bylo opravdu dost solidních outfitů :3 *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá volba, taky bych brala 4., 6. no a samozřejmě potvůrky (nejsem zastáncem nových příživníků do apartmánu, ale tihle jsou fakt k sežrání :D). Vřele doporučuji zajít na film, děj se odehrává skoro století před Harrym, ale ta kouzelná atmosféra je tam stále ;)

      Vymazat
  4. Nadšená z toho vůbec nejsem. Jediný co se mi líbí je kabát u prvního outfitu a hodně se mi líbí čtvrtý, ale tam se nedostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já, nejde o věci, já bych si určitě vybrala (4.,5.,6. místnost), ale tento typ akce je vážně na draka. Bez diamantů se člověk nikam nedohrabe a tak už se dopředu se vším loučím :(

      Vymazat
  5. Ja nadsena jsem, miluju cokoliv co souvisi s kouzelnym svete. A uvedomme si ze modely maj zapadat do dvacatejch let, ze sou zvirata az v predposledni mistnosti me trochu mrzi, ale i tak beru udalost pozitivne :) Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je správný přístup ;), filmové kostýmy jsou v akci vcelku věrně překreslené a odpovídají filmovým předlohám. Osobně se mi nejvíc líbí ty hnědé charlestonky ze 4. místnosti, co je mi to ale platné, když se k nim nejspíš nedostanu. Budu na ně aspoň chodit koukat k těm šťastnějším jedincům ;) Jinak tématické akce, zvlášť pokud se jedná o magii, taky vítám s otevřenou náručí ;)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Yes, they are film costumes from the 20th to 30th years of the last century of film Fantastic Beasts and Where to Find Them. It's almost a century ago Harry Potter ;)

      Vymazat
  7. Mne sa to páči. Kúsky sa dajú využiť rôzne. Škoda že sa nedostanem ďalej, prvý teda nie je moc zaujímavý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na tom stejně, taky bych si s oblečením poradila a některé kousky jsou úžasné (4. místnost), jen je mizivá šance, že se k nim vůbec dostanu :( :) Ale jak se říká, naděje umírá poslední a třeba se štěstí usměje ;) Mám v plánu vyskočit hned ze všech místností, ve kterých nic nechci a cupitat ke 4., tak uvidíme jak se tato strategie osvědčí :)

      Vymazat
    2. Holky, nejsem si jistá jestli to tak bylo vždy nebo je to novinka, ale když vlezete do místnosti a kliknete na Odejít tak vás to vyhodí zase na mapu a můžete rovnou pokračovat k další místnosti. Pokud se vám třeba nelíbí ta první tak můžete ušetřit tahy a jet dál. Pokud nechcete hlavní odměnu, jako já, ale jen pár kousků z více místností je to fajn.

      Vymazat
    3. Přesně takhle to dělám ;) Vyberu si místnost, kde se mi věci nejvíc líbí a tam hupsnu. Někdy to teda trošku trvá, než se konečně trefím, ale většinou se časem zadaří :)

      Vymazat
  8. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli budeš přidávat i jednotlivé části. Docela by mě zajímalo, co se ukrývá pod tím růžovým županokabátem nebo jestli má cenu zůstávat v první místnosti kvůli košili.... Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod kabátem jsou tyto jednoduché modré šaty http://prnt.sc/d91ja2 , kolem krku je vázačka a tuším, že jsou tam i náušnice. Tato místnost mě ale moc nezaujala a zkusím se dostat až do té 4. ;). Hezký večer :)

      Vymazat
    2. Díííík :) ty modré šaty se mi asi nakonec budou líbit ze všeho nejvíc :D

      Vymazat
  9. Ahoj, mně by příště bodlo, kdyby si dávala i obrázky, co se skrývá pod jednotlivými poklady. :) Celý outfit mít nemusím, ale líbí se mi třeba přímo nějaká věc, tak abych věděla, do které truhle mám investovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc ráda bych ti vyhověla, ale jasnovidné schopnosti mi zatím bohužel chybí, i když by někdy opravdu bodly a práci by mi hodně ulehčily. Jsem schopná dohledat věci, které v akci jsou, ale jejich přesné umístění je pro mě stejnou záhadou jako pro tebe :)

      Vymazat
  10. Však jsem to myslela, až potom, co bys ty věci získala. Aspoň jsem si myslela, že většinou všechno máš, pokud ne, tak se omlouvám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš se vůbec omlouvat, ono je to totiž spíš naopak, většinu věcí nemám a jsem ráda, pokud se mi v tomto typu akce podaří získat byť jen jednu jedinou :D. Mám ráda teleport, tam se dají věci hledat pomocí logiky, ale tady se bez dia bohužel moc daleko nedostaneš.:( :)

      Vymazat