čtvrtek 15. června 2017

Egyptské tajemství



1. Zóna Velká Sfinga


Hlavní odměnou je v této oblasti "Speciální make up"...





2. Zóna Amon Ra - otevře se 17.6.


Hlavní odměnou je "Účes"







3. Zóna Anubis - otevře se 19.6.


Hlavní odměnou je "Účes"







4. Zóna Nefertiti - otevře se 21.6.






Hlavní odměnou této oblasti je "Pozadí na profil"...




5. Zóna Isis - otevře se 23.6.


Hlavní odměnou je "Účes"...







6. Zóna Hathor - otevře se 25.6.


Hlavní odměnou je "Plášť s pózou"...







HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


24 komentářů:

  1. No pridaj to tam už konečne prosím Is :D všetci čakáme.... sleduje túto stránku snad cela česka i slovenska lp :) moc ti dakujeme ze to sem pridavas aby sme vedeli. prosim zozen to co najskor dakujeme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je bohužel ten typ akce, kde je předem hodně těžké zjistit přesné rozložení věcí v jednotlivých oblastech :(. Vyřešila jsem to trošku šalamounsky a přidala hromadný náhled všech šatů, které jsou ve hře. Snad to alespoň trošku uspokojí vaše očekávání!? :D Všechny šaty i doplňky jsou samozřejmě ve více barvách (5-7 barev) a hned jak budu vědět jak dál, vše postupně přidám. Děkuji za pochopení a trpělivost ♥♥♥

      Vymazat
  2. Jsem přímo megagigaultrasuper naštvaná!!! Tenhle typ akce je na ránu mezi oči, navíc oblečení do egypta, takže pro mě téměř nepoužitelné, účesy jako stvořené do teleportu, obzvlášť 2. a 5. ❤
    Zase nedostanu ani ň, zato prachaté ladynky si pořádně nahrabou. Začínám mít pocit, že už to dávno není ta 'hra zdarma', když už pomalu 60% hry tvoří diamanty ... je mi z toho všeho akorát tak špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme megagigaultrasuper naštvaný dvě a myslím, že jen u nás nezůstane :D. Není to jen pocit, takhle to tu poslední dobou opravdu je, bez dia si z každé akce odneseš tak maximálně nepoužitelný škrpále nebo nějakej šílenej hadr. Dopracovat se k hlavní odměně je naprosto bez šance :( Fakt mě to přestává bavit !!!

      Vymazat
    2. Ač dia kupuji, musím uznat, že i já jsem zděšená. Poslední kolekce už téměř za dolary nebyla.. Body z akcí (třeba koupených právě za dia) už se dají dát kamkoli.. Prakticky celá popularita jde tudíž koupit za peníze a nemá cenu se snažit šetřit... Akce by stále jen žraly dia.. dia... ne snahu a um. Já bych ráda tvůrce hry rozumně podpořila, ale zdá se mi, že toto už je prostě nenažranost! Zároveň: Aspoň že vyslyšely prosby lady a pokus zdarma je každé 4 hodiny!!!! Chtěla jsem si vybrat jednu destinaci a tu vyžrat celou.. ale vážně se mezi tmi krásnými účesy nemůžu rozhodnout. Šaty jsou moc pěkné, ale mohly být líp nakreslené. My přece víme, že to umějí i líp :-) Náramkům, náhrdelníkům a čelenkám dávám taky palec nahoru :-)

      Vymazat
    3. Amen, opět není už víc co dodat a se vším souhlasím. Co se týče účesů, tak pětka je pro mě TOP ;)

      Vymazat
  3. Účes v zóně Amon Ra je moc pěkný ale pochybuji že ho zvládnu získat bez diamantů ,takže nejspíš smůla.Tyhle akce miluju, akorát tahají z lidí peníze. To abych dávala všechno co vydělám jenom do ladynky, ne děkuju -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak účes z pětky je bomba, ale pokud tě to aspoň trošku uklidní, ani já nemám v plánu pustit kvůli němu chlup :D. S účesy, pózou i pozadím jsem se rozloučila, jen co jsem viděla typ akce ;). Snad se na nás štěstí usměje a v šatníku nám přistane kompenzace v podobě nějakých hezkých šatiček (co je doma, to se počítá) :D

      Vymazat
    2. Uklidňuje mě už jen to že vím že má podobný názor víc lidí a že nejsem jediná naštvaná, myslím si že takhle by to časem mohlo tvůrcům hry dojít a trochu nějaké ty akce vyladit jako je to například u stroje času, aby prostě měly šanci všichni alspoň nějakou tu odměnu získat. Mno uvidíme :D , ale abych jenom nekritizovala tak je pravda že ty jejich občasné dárky zadarmo potěší :)

      Vymazat
    3. Je nás tu víc, neboj ;) Jinak dárky ať si klidně nacpou do špic, ale chci víc akcí jako je teleport, kdy si každá z nás přijde na své i bez dia :).

      Vymazat
  4. Tak co se tyce tipu udalosti, sem hoodne zklamana, tady vetsinou pochytam akorat zanedbatelnou castku dolaru, cely komplet se mi muze jenom zdat. Ucesy jsou krasne, tema satu mi pripada pekne, egypt ma co nabidnout a zas je to zmena proti plesum, fantasy apod... a jako vzdy se mi libi nejvic saty z posledni destinace, takze budu mit nejmin pokusu na to, je ziskat. At uz daj teleport, mi chudy ladynky si chcem tak neco nahrabat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už pomalu přestávám doufat, že na ten teleport vůbec kdy dojde :(. Egypt taky beru, ale typ akce nám moc velkou šanci na získání alespoň jednoho kompletního outfitu nedává (pokud teda zrovna nevlastníš těžařskou společnost na diamanty) :D

      Vymazat
  5. Tak typ akce je na prd ale na druhou stranu nám dali pokusy po 4 hodinách což zas jde když si vezmu že byl jeden pokus po 24 hod takže větší šance aspoň toho víc ulovit:-) A teleport už by se dostavit jako mohl naposled skoro před půl rokem :-( Jenže se bojím že čím víc nás takhle napínají a prodlužují že nám ho zas co se týče tématem a věcmi pěkně odfláknou jelikož vcelku dobrý náměty nacopu do těchto "pitomých" akcí...škoda :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme stejný pocit, proběhlo už tolik skvělých akcí a tak začínám mít trošku strach, aby potom ten teleport vůbec za něco stál. Po tom, co se holky naučily věci v tabulkách hledat logickými postupy, místo klikání nazdařbůh - metoda "někam to prostě prdnu, buď to tam bude nebo ne", zjistili nejspíš, že je to pro ně momentálně nejprodělečnější typ akce a tak nás napínají jako struny a nic moc extra nám tam nejspíš nechystají (toho se upřímně trošku bojím). Nezbývá, než doufat, že naši tvůrci překročí svůj vlastní stín, sleví chvilku ze své nynější strategie "my z nich ty diamanty vytřískáme" a budou se snažit nám tím teleportem udělat aspoň malou, malilinkatou radost. ;)

      Vymazat
  6. Ahoj, v tom poslednou outfite chýbajú ešte náramky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oj, chybička se vloudila :D. Mám to vše naházeno v jedné složce a když to konečně dávám dohromady, tak čert aby se v tom vyznal. Díky za upozornění, jak bude chvilka, hned to napravím ;)

      Vymazat
  7. Tak původně jsem chtěla ječet, že takový hezký téma jako Egypt měli tvůrci dát do teleportu a ne do týhle hrůza akce. Ani šest pokusů místo jednoho denně (šest pro toho, kdo je skutečně pánem svého času a hodlá i v noci vstát k ladyně) mě neuspokojilo.
    Ale když jsem si ty věci líp prohlídla (díííííííky, Isabelo), seznávám, že na tak božolínský téma, jako je Egypt, je to teda dost slabota. Účesů už mám plnou p... salón, stíny jsou sice hezké, ale já stejně nosím pořád jen jedny, pozadí profilu mám tolik, že už další fakt nechci, ani kdyby na něm byl živej Hiddleston :D no a šaty a náramky se jim zase až tak moc nepovedly, abych za ně dala dia.
    Takže za mě pro tuto akci palec ani nahoru ano dolů, je mi volná :D a už se moc těším na teleport.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překreslení šatů mě taky zklamalo, žádná hitparáda to není a všichni víme, že to umí i líp. Co se účesů týče, tak jediná pětka za něco stojí, ale že by se dal nějak často využít k běžným outfitům, to se říct nedá. Při mapování akce jsem hodně využívala jeden z úplně základních účesů (alá ofina podle kastrólu), který se mi k těmto egyptským outfitům hodí daleko nejvíc. To je důkaz, že to jde i bez akčních účesů. Nejspíš by to chtělo nějakou stávku, jdu chystat transparent "Dejte nám TELEPORT, bo se vám tu na to vy...... !!!" :D :D :D

      Vymazat
  8. No baby, vážne neviem prečo ste také sklamané niektoré, toto je tá najlepšia téma -egypt milujem. A tento typ akcie sa mi páči, nakoľko si môžeš vybrať 1-2 celkových outfitov+hlavná odmena. Avšak treba na to dia:(. Kto momentálne nemá , tak sa ozaj nemá :D :( No máte pravdu že by mohli dať občas aj ľahšie... Ale mne príde teleport ako najťažší skoro po mdz, neviem ho robiť, aj ked čítala som váš logicky navod ale neverim že by to šlo i bez dia :D Tak hádam si to niekedy skúsim :D Lebo stále som na tým bdela, že no.. to musím mať jedine šťastie.. ale takto vidím že s vašou pomocu sa to dá :D Pozravujem české ladynky a Isabellu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pozdrav a taky zdravím, zlato ;) Až nám snad jednou dají ten teleport (pomalu tomu přestávám věřit :D), tak mi potom písni jméno své lady (mám i sk lady) a když mi po rozkliknutí tabulky (musí se ti v ní ale objevit aspoň jeden křížek) pošleš náhled, označím ti, kde je velká pravděpodobnost, že bude ukrytá věc. Někdy je to jistota, někdy rozhoduješ mezi 2 - 3 políčkama, ale na tuty to tam někde bude ;). V teleportu vůbec nejde o náhodu, ale je to čistě logická záležitost, díky které nemusíš použít ani jeden diamant. :D Já si dia schovávám jen na doťuknutí, když mi v tabulce zbývá třeba už jen jedna/dvě věci a mám už málo času, abych další den mohla skočit do nové tabulky. Jinak tuto akci úplně neodsuzuji, naopak pro mě bylo milým překvapením, že nám umožnili klikat každé 4 hodiny a tím tak zvětšili naši šanci si z ní aspoň něco odnést. A jen tak mimochodem, starověký Egypt fakt miluju ♥ Krásný den a jak bude teleport, určitě dej vědět ;)

      Vymazat
  9. A ešte, by som chcela povedať že ak si kúpite cez sms za 4e, tak vám určite víde pozbierať 1, 2 miestnosti celé :)

    OdpovědětVymazat
  10. A teleport už nebol dlho :D Ale ešte by mohli dať aj nejaký poriadny obchodík :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že obchod byl teď nedávno, dá se předpokládat, že si s nějakým novým dají na čas (ale třeba překvapí, tady člověk nikdy neví) ;)

      Vymazat